רשת חינוך חבד

אתרי הרשת:

בשדה החינוך גן חב"ד מעלין בקודש שלהבות חב"ד

ברוכים הבאים

רחובות-בנים

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4



09:30 חסידות  לחץ כאן


11:15 זום גמרא לחץ כאן


12:10 מתוקשב תורה


13:00 ניגונים עם הרב ברוצקי לחץ על 3


13:30 מתוקשב עברית : בין השורות עמ’- 71- 77


פינת הקסמים, מי שהצליח יספר לנו במפגש הזום



אל הנער הזה התפללתי . דע לך אני כמחנך שלך מתפלל עליך וחושב עליך וגם ההורים שלך מתפללים ומאחלים לך שתצליח בגדול גם בתקופה מאתגרת שכזו


פרק ו פסוק ה

ברוך הבא לשיעור תורה

אנו נמצאים בפרק ו' פסוק ה' ואהבת את ה' אלוקיך בכל לבבך ובכל נפשך ובכל מאודך

היום נתמקד במילים בכל מאודך

  1. יש לצפות בסרטון

  2. בחוברת עמ' 80 משי

    מה 18- משימה 20


בהצלחה רבה

 

ברוך הבא לשיעור תורה

היום נלמד את פרק ו' פסוק ו'

והיו הדברים האלה אשר אנכי מצווך היום

הפסוק מתחיל עם ו' החיבור זה מגלה לנו כי הפסוק קשור לפסוק לפניו.

גם המילה הדברים האלה - מה הכוונה

וגם מה הפירוש מצווך היום -לכאורה השם ציווה אותנו במדבר ולא היום.

  1. יש לצפות בשיעור המוקלט

  2. בחוברת עמ' 83-86  . בהצלחה רבה


עברית האנשה

שלום תלמיד

בשיעור זה נלמד על האנשה ונתרגל אותה

1.יש לקרוא את ההגדרה למוש האנשה 

2. יש לצפות בסרטון 

3. בחוברת בין השורות עמ55-  61

4. לצלם ולשלוח למורה 

בהצלחה

1.ביצירה הספרותית החפץ המואנש מסוגל לחשוב, להביע את רגשותיו ולפעול כאדם.
האנשה היא סוג של מטאפורה  המציינת משמעות המושאלת מעולמו של האדם לעולם בעלי חיים, חפצים דוממים, או תכונות מופשטות. ההאנשה באה לידי ביטוי בתכונות, בפעולות ובשמות תואר. בעל חיים המואנש מתואר באמצעות תארים שונים, פעלים ופעולות מעולמו של האדם. האנשה רווחת במשל ובאלגוריה.
דוגמאות: בוקר צוהל, עיר פצועה, הזמינה השועלה את החסידה לביתה לארוחה.(מתוך מט"ח)

  • 1
  • 2

יום שני ג אדר  שיעור חסידות   9:30   לחץ כאן


יום שני ג אדר  שיעור הלכה  11:15  לחץ כאן


יום שני כו’ שבט מבדק במתמטיקה  12:30  קישור למבדק 


יום שני כו’ שבט שיעור ספורט 13:00


יום שני כו’ שבט המשך המבדק לתלמידים שלא סיימו 13:30 קישור למבדק


יום שני ז כסלו שיעור הלכה


 


תלמיד יקר!

ברוך הבא לשיעור תורה חומש דברים

היום נעסוק בנושא מינוי הדיינים

פרק א פסוקים א-יח

יש לצפות בסרטון ולאחר מכן בחוברת דף 24- 28 למעלה לבצע את המטלות ולשלוח למייל הכיתתי המפויע שער האתר של הכיתה

בהצלחה

 
  • 1
  • 2
  • 3

בוקר טוב תלמיד יקר!


סדר היום שלנו


09:30 זום חסידות לחץ כאן


11:15 זום גמרא לחץ כאן


12:10 מתוקשב שיעור נביא 1. צפה בשיעור בחוברת עמ’ 33-34



13:00   מתוקשב שיעור תורה, לאחר צפיה בשיעור בחוברת עמ’ 78 משימות 15 עד 18. מי שביצע ושלח לי יעבור למשימה 2 – קראו בספר דברים פרק ו פסוקים י- יט  ועשו את המשימות בחוברת עמ’ 87 -88


13:30 מתוקשב שיעור עברית פתח את הקובץ המצורף ופעל לפי ההנחיות נכנסים לזירת הקרקס קריאה ועבודה


 


יום מוצלח  לכולם!



 



שמע ישראל

תלמיד יקר

ביחידה זו נלמד על הפסוק שמע ישראל

  1. צפה בשיעור המוקלט

  2. בחוברת דברים לליבנו עמ' 74 משימה 5 עד משימה 8

  3. בהצלחה




 

ברוך הבא תלמיד

היום נלמד את הפסוקים א- ה

  1. צפה בסרטון

  2. כתוב במחברת, מדוע עשה אחשורוש משתה לאחר שלוש שנים למולכו

  3. כמה זמן עשה משתה לשרים

  4. מה לבש אחשוורוש במשתה


ברוך הבא תלמיד

מה שלומך?

היום נלמד בדף ל עמוד א קושיא נוספת על רבי יהודה ותירוץ רב נחמן

  1. צפה בשיעור

  2. סכם את הסוגיא קושיא1______ תירוץ_______קושיא 2 והתנן רבי יהודה אומר בנר חנוכה וכו'_______תירוץ 2 __________ קושיא 3 ת"ש כל אלו שאמרו וכו'  _________תירוץ 3_________


  • 1
  • 2

שלום תלמידים יקרים היום נלמד בכיף


מענדי


 


09:30 חסידות בזום לחץ כאן


11:15זום גמרא לחץ כאן  להדפסה דף גמרא פורים גמרא פורים לחץ להורדה 


12:10 גמרא מיומנת הקריאה בגמרא דף ל עמוד ב צילום צורת הדף יש להדפיס את הדף ולצבוע 1. הדובר. 2. קושיא. 3 תירוץ .4 דין. לכתוב במחברת את מהלך הסוגיא מתחילת דף ל עמוד ב ::כל הקודם בהן זכה עד איבעיא להו (יש לכתוב בקיצור)


פיתוח מיומנות גמרא עבודה 1 זיהוי הדובר דף עבודה למיומנות פיסוק 2 לפי שינוי שפה


13:00 הלכה עם הרב רויטמן –


משימה יד שבט לחץ כאן.  משימה כא שבט לחץ כאן      משימה כח שבט לחץ כאן.  משימה ה אדר לחץ כאן


13:30 מתוקשב 



 


שיעור 3

שלום תלמיד

היום נלמד במגילה מפסוק ה עד סוף הפרק

  1. צפה בשיעור המוקלט

  2. איזה יין היו נותנים לכל אחד

  3. מי היה ממוכן

  4. מדוע הציע ממוכן להרוג את ושתי

שלום תלמיד

היום נראה את סיום הסוגיא

הסוגיא מסימת עם ביאור נוסף של רב אשי

  1. צפה בסרטון

  2. דף ל המוציא תבנו דף עבודה


  • 1
  • 2
  • 3
  • 4


 


כתיבת טיעון

תלמיד יקר

ביחידה זו נתרגל את המיומנות כתיבת טיעון

המשימות שלך ביחידה זו:

  1. צפה בסרטון של הראו לאו

  2. פתח את דף המטלה וענה על השאלות




כתיבת טיעון דף עבודה על הסרטון של הרב לאו

פרק המניח דף ל המצניע את הקוץ

שלום תלמיד בשיעור זה נלמד על מבנה הסוגיא.

  1. צפה בסרטון

  2. יש לצבוע את הדף. אדום -הדובר צהוב -מה אמר ירוק הדין.

  3. מטלה בדף העבודה המצורף

  4. בהצלחה




דף ל עמוד א צילום צורת הדף

דף ל עמוד א

שלום תלמיד

היום נלמד מדרש על המגילה פרק א

  1. צפה בשיעור המוקלט וענה על השאלות

  2. הבא 2 פירושים מדוע שמו אחשוורוש

  3. מדוע כתוב כשבת המלך ולא בשבת המלך


הודעות הנהלה



שישי בסלון
ממשיכים במסורת, גם השבוע ניפגש אי״ה לכינוס חסידי ומרתק עם אמן הפלסטלינה ר׳ בנימין וילהלם.

יום שישי כג׳ בשבט בשעה 12:30.
קישור ישלח בהמשך.

מחכים לכם,
משפחת הת״ת.





 

 

לחץ כאן להורדת דף משימות שבת מברכים אדר



דיווח על ביצוע המשימות בדף הבית של האתר

 

הכונו למכירה הסינית הגדולה על בחינות ''באתי לגני'' וביצוע פעולות ''כובשים את היעד''

 

תלמידים יקרים,

נא למלא טופס דיווח על ביצוע משימות - כובשים את היעד:


המרחב של כיתה ו1

ויעקב הלך לדרכו. יחד נלמד, נתקדם, ונשקיע, ונצליח.

המייל הכיתתי לשליחת מטלות: ‫teacher.8770@gmail.com‬
תלמידי רשת אהלי יוסף יצחק מקדישים את הלימוד מתפללים ואומרים פרקי תהילים לרפואתם הקרובה והמהירה של חיים דקל בן ורד  |  הרב יצחק בן אסתר מלכה לאה   |  בתוך שאר חולי עמו ישראל
שינוי גודל גופנים