רשת חינוך חבד

אתרי הרשת:

בשדה החינוך גן חב"ד מעלין בקודש שלהבות חב"ד

ברוכים הבאים!

גדרה-שלהבות חבד

בוקר טוב תלמיד יקר!😊


כל הכבוד שנכנסת, אתה רציני ואחראי! 🏅


היום בעז״ה:

✨נתפלל יחד

✨נלמד פרשת שבוע


מצורף הקישור לזום 🖥


https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09


 


המשך יום נפלא, ושבת שלום!🌺

המורה נחמה דינה




  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

בוקר טוב תלמיד יקר!😊


כל הכבוד שנכנסת, אתה רציני ואחראי! 🏅


מה מצפה לנו היום?

✨תפילה (זום)

✨שפה (זום+ מטלות)


✨חשבון


✨מדעים


✨סיפור בהמשכים:)


 


 


 


מצורף הקישור לזום 🖥


https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09


 


המשך יום נפלא!🌺

המורה נחמה דינה




שפה

תלמיד יקר!


 

יש להכין לשיעור שפה:


 

ספר עברית בנועם חלק 1


 

מחברת שפה


 

קלמר


 

והמון מצב רוח לצבור ידע חדש:) 


כתבו כותרת במחברת- "החסידה"

השאלות:

1.הטקסט מחולק לשש פסקאות,
כתבו כותרת לכל פסקה:

תרמילון:
סכנת ההכחדה של החסידה
משפחה ומראה
תוחלת חיים
קינון וטיפול בגוזלים
אזורי מחייה ומזון
נדידה

2. החסידה מיוחדת בצווארה והמקור הארוך שלה. כיצד המקור הארוך מסייע לה?

3. מדוע ייבוש הביצות וזיהום מקווי המים גורמים לכך שאוכלוסיית החסידות הולכת וקטנה?

4. תארו את החסידה לפי הקטע:
רגליים-
מקור-
אורך הגוף-

5. בקטע כתוב ״והן אינן משקיעות מאמץ רב״
במילה ״הן״ מתכוונים ל:
חסידות
כנפיים
זרמי האוויר החמים
חיות

6. לפי הקטע, היכן החסידות לא בונות את הקינים שלהן:
א. על גגות הבתים
ב. על עמודי חשמל
ג. על גדות נחלים
ד. על העצים

7. משימת בונוס- 

הכינו חסידה מחומרים שיש בבית, על פי התיאור שקראתם בטקסט.

בהצלחה!

בוקר טוב תלמידים יקרים,
מה שלומכם?
היום בשיעור חשבון נעבוד בספר 10 ונמשיך לתרגל את המבנה העשרוני עד 100,000.
בשיעור שעבר היו לכם שעורי בית עמוד 102.
בואו נצפה בסרטון שיזכיר לנו מה עשינו שם ונתקדם הלאה:

קישור לסרטון הסבר

היום נעבוד בספר בעמודים 103-104.
בעמודים אלו ניתן להשתמש בכרטיסים המופיעים בסוף הספר (כמו הכרטיסים שרואים בעמוד 102).

שלחו אלי צילום של עמוד 103 לוואטסאפ לבדיקה.

לאחר ביצוע המטלה הכנסו לקישור לתרגל להנאתכם: המבנה העשרוני

המורה מור
0502957703
וכמובן מוזמנים לפנות אלי בכל שאלה 💞
בהצלחה!

סיפור בהמשכים

סיפור בהמשכים



האביר במסכה השחורה / אסתי רמתי


פרק א- המכתב


'אוף, אני שונאת היסטוריה!' קראתי. זרקתי את העט הצידה, טרקתי את המחברת, ונשכבתי על המיטה.


'מה קרה?' שאל יוני, שנכנס לחדר (יוני הוא אחי התאום. סתם, שתדעו) 'מה את עושה כל-כך הרבה רעש בגלל קצת שיעורי בית?'


'לך קל לדבר…' אמרתי. 'אתה אוהב לשבת ולקרוא את כל הספורים המשעממים האלה על מה שהיה פעם. אני לא! זכותי!'


'נכון' הסכים יוני. 'זכותך לגמרי. אבל את השיעורים תצטרכי לעשות אם תרצי או לא, אחרת תקבלי אפס מהמורה. דרך אגב, את יודעת שהוא עובר לגור לידינו? אמא אמרה לי.'


התיישבתי במיטה.'באמת? אף פעם לא היינו שכנים של מורה...ועוד להיסטוריה! תגיד, אולי הוא מוותר לשכנים שלו על שיעורי בית? זה יכול להיות סבבה! אולי אני אגיד לאבא שייתן לו הנחה במיסי ועד בית אם הוא ירחם עלי…?'


'שמעתי אותך, גברת טלולה מצחיקולה!' צחק אבא מפתח החדר. 'המורה שלכם מר חלמיש צריך לשלם כמו כולם, ואת צריכה ללמוד כמו כולם. אגב, הוא מאוד חביב. עזרתי לו לארגן את הדירה היום, כי הוא נכנס לגור שם מחר. הוא בן אדם מעניין מאוד! טל, ממש חבל שהחלטת שמה שהוא מלמד משעמם. לדעתי, אם תקשיבי קצת, אפילו תהני.'


יוני הנהן. 'נכון, אבא, הוא ממש אחלה.'


עמדתי לומר שגם אם הוא המורה הכי מעניין בעולם אני בחיים לא אהנה מהיסטוריה, כשדלת הבית נפתחה, וקולה של אמא נשמע.


'שלום! חזרתי! ויש לי משהו בשבילכם!'


היא נכנסה לחדר, ובידה מעטפה גדולה, עשויה מנייר משובח. 'לכבוד טל ויונתן לב-ארי', היא הקריאה, והפכה את המעטפה. 'מאת...האביר במסכה השחורה?! מה זה צריך להיות, ילדים?'


המשך בפרק הבא....



בוקר טוב תלמידים יקרים!


השיעור שלנו היום יעסוק בנושא: מאפייני החיים של בעלי החיים.


עליכם לפתוח את הקובץ המצורף, לקרוא את קטעי המידע ולענות על השאלות במחברת.






Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [1.92 MB]


הכותרת: מאפייני החיים של בעלי החיים.


בסיום העבודה נא לשלוח לי צילום של דף התשובות.


המספר שלי: 054-2815776


בהצלחה!!


המורה ליבי

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

                            בוקר טוב תלמידים יקרים! 


                                    מה שלומכם?


                                   כל הכבוד שאתם כאן!🏅 שיהיה יום מוצלח!


מה מצפה לנו היום?


1.תפילה בשעה 8:30 בזום  https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09


2.שיעור גמרא עם הרב בשעה 9:00 בזום (הקישור לזום מופיע בתוך הקישור לשיעור גמרא, היכנסו לשם)


3.שיעור חשבון בזום עם המורה מור (הקישור לזום מופיע בתוך הקישור לשיעור חשבון, היכנסו לשם)


4. שיעור שפה-פעילות באתר גלים


5.שיעור ספורט קליל וכייפי 🙂


6.שיעור נביא 


7. סיפור בהמשכים- אביר במסיכה שחורה


 


יום נעים! 


לכל שאלה/בקשה 

אני כאן! 


המורה נחמה דינה 0556624233


תלמידים יקרים, בוק טוב!

שיעור גמרא בזום

קישור לזום:https://edu-il.zoom.us/j/2154020581

דף עבודה לשיעור גמרא: סדרים ומסכתות

מחכה לכולכם!

 

☀️בוקר טוב תלמידים יקרים☀️,

נפגש לשיעור חשבון בשעה 10:00 בדיוק בזום!!

הקישור לזום:
הקישור לשיעור- לחצו לכניסה

מחכה לכם!!
המורה מור

 

המשימות להיום הם:

עמוד 73 בספר 11.

משימה באתר גלים: הכנסו לקישור ולאחר מכן למשימות שלכם : אתר גלים

ובצעו את המשימה כפל מספר דו ספרתי בעשרות שלמות.

 

בהצלחה!!

שפה

שפה


כינויי קניין-מילות שייכות


מה שלומכם תלמידים יקרים?


 

מצפה לכם היום משימה באתר גלים בנושא כינויי קניין.


כינוי קניין מציין שייכות.


הוא יכול לבוא בצורה של שם + מילת שייכות (של). לדוגמה: המחברת שלי


הוא יכול לבוא מחובר לשם. לדוגמה: מַחְבַּרְתִּי


 

כנסו לאתר ומלאו את המשימה

גלים (galim.org.il)

בהנאה רבה:)
לכל שאלה/בקשה-אני כאן!

המורה נחמה דינה
0556624233

נביא

שופטים פרק א


שלום תלמידים יקרים! מה שלומכם?


היום אנו מתחילים ללמוד את פרק א בספר שופטים.


למדנו שיהושוע, מנהיג ישראל, נפטר 


וכעת, כל שבט נמצא בנחלתו-בשטחו בארץ, אך עדיין בתוך נחלת כל שבט, יש כנענים בהם צריך להילחם ולכבוש את שטחם.


מי השבט הראשון שיילחם בכנענים שבשטחו? האם יצליח? מייד תגלו.


שופטים 2 פרק א. חזק ונתחזק. סרטוני התנך של החמד - YouTube

 

לאחר שצפיתם בסרטון, כתבו במחברת את הכותרת-שופטים פרק א


וענו על השאלות הבאות:


1.מי השבט הראשון שיוצא להילחם ולכבוש את נחלתו?


2.עליך לכתוב מכתב הסבר מנומק לראשי השבטים מדוע עליהם להמשיך בקרבות ובכיבוש הארץ עד גירוש כל הגויים, למרות הקושי והטרחה שבדבר


 

בהצלחה ענקית!


לכל שאלה, אני כאן! 


מחכה לשיתופים שלכם


המורה נחמה דינה 0556624233

שלום לכולם,


מצרפת לכם קישור לשיעור חינוך גופני,
https://www.youtube.com/watch?v=IKVF-6m440Y&feature=youtu.be

מאתגרת אתכם, אמנם הסרטון בסך הכל 12 דק ולא שיעור שלם, אבל נראה אתכם מצליחים לעבוד כל ה12 דק בלי לעצור,

אז יאאאאלה קחו לכם בקבוק מים וקדימה להתחיל.


בהצלחה רבה !!


בטוחה שתצליחו וגם תהנו ,

המורה הדריה (:

סיפור

האביר במסכה השחורה


 

פרק ב


 

 

בפרק הקודם - המורה להסטוריה עובר לגור ליד יוני ותאומתו טל, ששונאת הסטוריה. השניים מקבלים בדואר מעטפה מסתורית מהאביר במסכה השחורה.


 

 

יוני לקח את המעטפה מאמא, והביט בי. 'יודעת על זה משהו?' הוא שאל.


 

'לא' אמרתי 'אבל, קדימה, תפתח את זה כבר!  אני מתה מסקרנות!'


 

יוני פתח את המעטפה בזהירות, והוציא ממנו דף גדול.


 

'טל ויונתן' הוא הקריא. 'אינכם מכירים אותי, אך אני זקוק לעזרתכם! אשרוק מחוץ לחלון חדרכם הלילה, בשעה עשר. היו מוכנים להתלוות אליי למסע. האביר במסכה השחורה.'


 

היה שקט, ואז פרצתי בצחוק. 'תגיד לי יוני, על מי אתה חושב שאתה עובד? מה זה הקשקוש הזה ששמת בתיבה?'


 

'זה לא א…' התחיל יוני לומר, אך אז שם לב למבט המזהיר שלי. 'טוב, בסדר טל, עלית עליי.' הוא אמר באנחה, ונתן לי את המכתב. 'חשבתי שיהיה נחמד לשגע אותך קצת... את אוהבת ספורי אבירים, לא?'


 

אבא ואמא התבוננו בנו, וחייכו. 'הילדים האלה עם המשחקים שלהם…' אמרה אמא, והיא ואבא יצאו מהחדר. סגרתי אחריהם את הדלת, ונעלתי אותה בשקט.


 

'טוב שתפסת שכל' לחשתי 'איך אתה מקריא דבר כזה ליד ההורים?!'


 

'ברצינות טל,  זה סתם מישהו שעובד עלינו! אולי איזה חברה שלך מהכיתה או משהו... את לא באמת חושבת שאיזה אביר ישרוק לנו בעשר בלילה ליד החלון, נכון?'


 

'למה לא?' שאלתי. 'לפעמים קורים דברים מעניינים בחיים!'


 

החזרתי את המכתב למעטפה, ולפתע הרגשתי שיש עוד משהו בפנים. שלפתי את החפץ בזהירות, וגיליתי סיכה קטנה ומוזהבת, עם סמל בצורת ראש של זאב. הגשתי אותה ליוני. 'נו, ומה אתה אומר על זה...?'

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

                             בוקר טוב תלמידים יקרים! 


                                    מה שלומכם?


                              כל הכבוד שאתם כאן!🏅 שיהיה יום מוצלח!


מה מצפה לנו היום?


1.תפילה בשעה 8:30 בזום  https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09


2.שיעור מדעים עם המורה ליבי בזום (הקישור יופיע בתוך הקישור לשיעור מדעים, היכנסו לשם)


3.שיעור שפה איתי 🙂 בזום בשעה 10:00 https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09


4.חשבון


5.אנגלית


7. סיפור בהמשכים- אביר במסיכה שחורה


 


יום נעים! 


לכל שאלה/בקשה 

אני כאן! 


המורה נחמה דינה 0556624233


בוקר טוב בנים מקסימים!


היום, ניפגש יחד בשעה 9:00 לשיעור זום.


אנא הצטיידו במחברת, קלמר והרבההה מצברוח:)


מחכה לכם!


המורה ליבי


קישור לזום

שפה

                                  השועל והחסידה-משל


שלום תלמיד יקר! כל הכבוד שנכנסת לכאן :)!


הצטייד בקלמר ובמחברת שפה 


וענה על השאלות הבאות:


1.א.השועל הגיש לחסידה מרק בצלחת שטוחה. מדוע, לדעתכם נהג כך?


  ב. צטטו מהמשל משפט המתאר כיצד אכל השועל את המרק.



2.א.העתיקו מהמשל משפט המתאר כיצד החסידה לא הצליחה לאכול את המרק.


   ב. כיצד, לדעתכם, הרגישה החסידה כשלא הצליחה לאכול?



3.המפגש בין השועל והחסידה לא הצליח, כי מן ההתחלה היתה לשועל כוונה רעה.
העתיקו מהטקסט רמזים המעידים על כוונות של השועל.



4. מה אפשר ללמוד מן המשל? העתיקו את התשובות הנכונות.
א. רצוי שהאורח יבדוק אצל מי הוא מתארח.
ב. ראוי שהמארח יתאים את האירוח לפי הצרכים של האורחים.
ג. יש להתחשב בצרכים של האורחים רק אם הם מתנהגים כראוי.
ד. יש להתחשב בצרכים של האחרים כאשר אנו מארחים.



5.אפיינו את דמותה של החסידה על פי משפטים שהיא מדברת ופועלת.
מהי התכונה שאפשר לזהות אצל החסידה בעקבות משפטים אלו?   פזיזות, חוכמה, רוע, ליצנות.
הביאו דוגמאות מתוך הסיפור.



6.שירה וטליה קראו את הסיפור.
שירה אמרה: "אני מסכימה עם התנהגותה של החסידה"
טליה טענה שהחסידה הייתה צריכה לנהוג אחרת.
עם מי אתם מסכימים יותר?
הסבירו ונמקו את בחירתכם.


 

 

בהצלחה!!

ב"ה

תלמידי היקרים,

שמחכה לראות כי נכנסתם לשיעור!! כל הכבוד!!

היום בשיעור נמשיך לעבוד על המבנה העשרוני באמצעות תרגול בשתי מטלות:

  1. בחוברת 10 - נענה על השאלות במודים 106,107. (שימו לב, מדלגים על עמוד 105)

  2. משימה באתר עשר אצבעות  - קישור לאתר: אתר עשר אצבעות- לחצו

  3. מצרפת הסבר לכניסה למשימות באתר:

    בסרטון הבא מוסבר איך להגיע למשימות שהמורה שייכם לתלמידים באתר עשר אצבעות:






 

בהצלחה!!

המורה מור

good morning!

זאת המורה בסי, מה שלומכם?

היום נערוך חזרה על האותיות ומילים שלמדנו דרך דפי עבודה ממוחשבים.

לחצו על הקישורים הבאים ופעלו לפי ההוראות.

בסיום כל משימה יש לצלם ולשלוח לי למייל englishgedera@gmail.com:

  1. במשימה זו יש ללחוץ על הסימן של האוזן. אתם תשמעו אות באנגלית. עליכם למצוא את האות בשורה וללחוץ עליה.


כשתסיימו לחצו למטה על הכפתור הכחול שכתוב עליו finish ואז על הציור של הזכוכית מגדלת. כעת תוכלו לראות האם עניתם נכון.

2. במשימה זו יש למתוח קו מאות גדולה לאות הקטנה המתאימה לה.

3. במשימה זו נאזין למילה ונמצא את הצבע המתאים בשורה.

 

בהצלחה- good luck

 

 

סיפור

האביר במסכה השחורה


 

פרק ג


 

בפרקים הקודמים: התאומים יוני וטל מקבלים מכתב מסתורי מהאביר השחור, שאומר להם שבעשר בלילה הוא ייקח אותם למסע. במכתב סיכה מוזהבת עם סמל ראש זאב.


 

דווקא באותו לילה, אמא בקשה שנלך לישון מוקדם. 'כבר יומיים ברציפות שאתם מאחרים להסעה, ילדים. אתם חייבים להיות במיטה בשמונה וחצי!'


 

'לא נורא…' אמרתי ליוני כשאמא הלכה. 'שמתי שעון מעורר לחמישה לעשר. אם האביר יבוא, נהיה מוכנים!'


 

אך או שהשעון לא צלצל, או שהייתי עייפה מכדי לשמוע אותו. בכל אופן, נרדמתי וישנתי כמו בול עץ. חלמתי חלום מוזר, משהו על אביר ששם אותי בתוך קערה ענקית של מערבל. הוא הפעיל את המתג והתחיל לשקשק אותי...'די!' קראתי, והתעוררתי מהנענועים החזקים של יוני. 'טל! טל! קומי! הוא לחש בהתרגשות. 'מישהו שורק בחוץ!!!' מיד קפצתי מהמיטה, פתחתי את החלון, והצצתי החוצה. היה קשה לראות מי זה בדיוק, אך דמות כהה עמדה למטה, וכשהיא הרימה אלינו את מבטה, ראינו על פניה מסכה…


 

'נו, אתם באים?' קראה אלינו הדמות בשקט. 'יוחנן זקוק לכם!'


 

'מי זה יוחנן? ומי אתה?!' לחשתי.


 

'יוחנן החיפאי. כבר תפגשו אותו. ואני האביר במסכה השחורה, אתם לא רואים?!'


 

'אבל איך אנחנו יכולים ללכת עם מישהו שאנחנו לא מכירים? איך נדע שאפשר לסמוך עליך? ואיך בכלל נצא מפה באמצע הלילה? מה נגיד להורים שלנו?' שאל יוני.


 

'אוהו...כמה שאלות…' צחק האביר. 'אל תדאגו, אין לי שום כוונות רעות. ועכשיו, במקום לענות לכם על הכל, יש לי בקשה: תחזיקו שניכם יחד בסיכה המוזהבת שהיתה במעטפה, ותעצמו עיניים.'


 

משכתי בכתפיי, ואמרתי ליוני: 'נו, זה לא יכול להזיק... מה אכפת לך?'


 

יוני הביא את הסיכה מהמעטפה, ושנינו אחזנו בה יחד. עצמנו עיניים, ולפתע, הרגשנו איך האדמה רועדת לנו מתחת לרגליים... 'אמאל'ה!' צעקתי, ופקחתי את עיני בבהלה. האדמה הפסיקה לרעוד, אך הלב שלי קפץ כמו יויו. כי כשהבטתי סביב, יוני ואני כבר ממש לא היינו בחדר שלנו...

  • 1
  • 2
  • 3

                   בוקר טוב תלמידים יקרים! מה שלומכם?


יישר כח לכל התלמידים האלופים שדאגו לשלוח לי את המשימות אתמול! תמשיכו כך!


מה מצפה לנו היום?




  1. זום תפילה בשעה 8:30  https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09




  2. שיעור שפה בזום מייד לאחר התפילה




  3. שיעור אנגלית בשעה 10:30




  4. הנדסה 




  5.  סיפור בהמשכים




 


יום מוצלח!!


לכל שאלה, אני כאן!


המורה נחמה דינה 0556624233



 


קישור לזום אנגלית.

יש להצטייד בספר אנגלית הצבעוני+ קלמר.

בסוף השיעור יש לשלוח תמונה של המשימה לבדיקה למייל englishgedera@gmail.com

מחכה לראותך,

המורה בסי

תצפית חודשית על הירח


בוקר טוב תלמידים יקרים! מה שלומכם?


היום נסיים ללמוד את נושא הירח במעגל החודשי.


וכמו שהבטחתי לכם בשיעור שעבר, אני מצרפת לכם סרטון מרתק,
שיסייע לכם להבין את האופן בו מאירה השמש על הירח ואיך נראות הירח  משתנה מיום ליום במהלך החודש בעקבות הסיבוב שלו.


צפייה מהנה!




 

לאחר שצפיתם בסרטון,


עבדו בחוברת בעמוד 8 ובעמוד 9-רק את שאלה 10 


 

בהצלחה רבה! 
מחכה לשיתופים שלכם!

המורה נחמה דינה 0556624233

סיפור

האביר במסכה השחורה


 

פרק ד


 

 

בפרקים הקודמים: כשטל ויוני אוחזים בסיכה מוזהבת שקבלו מהאביר במסכה השחורה, הם מוצאים את עצמם במקום אחר…


 

 

הבטתי סביב, עדיין מסוחררת מעט, ולא האמנתי למראה עיני. היינו בסמטה צרה, מרוצפת אבנים גדולות, ומשני הצדדים, ניצבו בתי אבן גבוהים וצפופים. מלבדנו, לא היה אף אחד ברחוב.  'מה זה, איך הגענו לרובע היהודי בירושלים?!' שאלתי את האביר, שניצב לידינו.


 

'אנחנו לא בירושלים…' הוא אמר. 'אנחנו בחיפה. אתם לא מריחים את הים?'


 

האביר צדק. עכשיו שמתי לב לריח המלח שדגדג לי את האף, וכשהקשבתי טוב, אפילו יכולתי לשמוע את רחש הגלים.


 

'אבל זה לא יכול להיות' אמר יוני. 'אנחנו מכירים את חיפה מצויין - בני הדודים שלנו גרים כאן, ואין כאן שום שכונה שנראית ככה!'


 

'אולי בזמנכם אין' אמר האביר 'אבל לפני אלף שנה היה…'


 

'מה?!!!!' צרחתי 'חזרנו אלף שנה אחורה?! אני לא יכולה לחזור עכשיו אחורה בזמן! יש לי מחר פעולה ממש חשובה בסניף!'


 

'שששש….' ניסה להרגיע אותי האביר 'אל תעשי כל-כך הרבה רעש! נחפש מקום שקט, ואני אסביר לכם את כל העניין.'


 

'באמת הגיע הזמן...' אמר יוני. 'אני לא מבין כלום!'


 

'אז נלך לבית של יוחנן החיפאי.' אמר האביר 'הוא גר לא רחוק מכאן, ממש בתוך החומה.'


 

הלכנו בין הסמטאות הצרות, מביטים סביבנו בסקרנות. שקט מוזר שרר, למרות שהיה אור. בפעם הראשונה, שמתי לב שלא היו שום המצאות מודרניות באזור - לא פנסי רחוב, לא מכוניות (שלא היו עוברות שם בכל מקרה), ואפילו לא אופניים. אחרי הליכה קצרה, חומת העיר התנשאה לפתע מעלינו, גבוהה וקצת מאיימת. האביר הוליך אותנו דרך פתח צר בחומה, עלה איתנו במדרגות אבן עקומות, ודפק על דלת עץ כבדה. 'מי שם?' נשמע קול מתוח של ילד. 'האביר. הבאתי את הילדים כמו שביקשת…'


 

הדלת נפתחה אט אט, וכשראינו מי עומד מולנו, טל ואני פקחנו עיניים בתדהמה.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

בוקר טוב תלמיד יקר!


כל הכבוד שאתה כאן!


 


סדר יום:


1.ב8:30 תפילה בזום עם המורה הדריה, הקישור מופיע בתוך השיעור בצד ימין.


2. מייד לאחר התפילה, שיעור ספורט עם המורה הדריה.


3.ב10:00 שיעור חשבון בזום עם המורה מור.


4. שיעור אנגלית באתר 


5.סיפור בהמשכים 🙂


 


יום מוצלח!!


המורה נחמה דינה


בוקר טוב לכל התלמידים היקרים!

בעז"ה היום תעשו זום תפילה איתי ולאחר מכן שיעור קליל.

צרפתי לכם פה קישור

https://edu-il.zoom.us/j/8444983054

מחכה לכם !!!

המורה הדריה (:

☀️בוקר טוב תלמידים יקרים☀️,

נפגש לשיעור חשבון בשעה 10:00 בדיוק בזום!!

הקישור לזום:
הקישור לשיעור- לחצו לכניסה

מחכה לכם!!
המורה מור

 

המשימות להיום הם:

עמודים בחוברת- 107-110

סרטון הסבר לתרגול כפל באתר יישומטיקה:



 

סרטון הסבר לכניסה למשימות שהמורה שייכה באתר עשר אצבעות.

https://drive.google.com/file/d/1-jnbWdQOgYfp4mge1bAVLR1jElpcuY4I/view

 

בהצלחה!!

המורה מור

0502957703

שלום תלמידים יקרים!

לאחר שלמדנו אתמול בזום יחד על הצבעים והתחלנו את עמוד 11 בספר הצבעוני- נמשיך ונסיים את עמוד 11.

עלינו לצבוע את התמונה לפי המשפים שבתחתית העמוד.

שימו לב שהצבע מופיע בסוף כל משפט.

ניתן להעזר בפירושי המילים:

pen- עט

books- ספרים

notebooks- מחברות

banana- בננה

erasers- מחקים

pencil- עיפרון

לסיום- צלמו ושלחו לי לבדיקה למייל englishgedera@gmail.com

 

 

האביר במסכה השחורה


 

פרק ה


 

 

בפרקים הקודמים: טל ויוני חוזרים עם האביר במסכה אלף שנה אחורה, ומוצאים את עצמם בחיפה של ימי הביניים. הם פוגשים את יוחנן החיפאי, ונדהמים.


 

 

'שלום עליכם' אמר הילד שעמד בפתח, והושיט לנו יד. 'אני יוחנן. אתם בוודאי טל ויונתן.'


 

'א...שלום' גמגם יוני, והושיט יד.


 

'ש...שלום' גמגמתי גם אני. יוני ואני הבטנו זה בזה. לא נראה שיוחנן שם לב למשהו מוזר, אבל אנחנו שמנו לב ועוד איך... הוא היה דומה ליוני שתי טיפות מים! חוץ מהתסרוקת המוזרה, הוא היה יכול להיות תאום זהה שלו. אותן עיניים חומות וגדולות עם ריסים ארוכים, אותו אף מאורך ומנומש, ואפילו אותה גומה בסנטר.


 

יוחנן הזמין אותנו להכנס לחדר פשוט, עם שולחן עץ גדול מכוסה מפה, וסביבו מין שרפרפי עץ גדולים. התיישבנו קצת בחוסר נעימות.


 

'מעט מים, תשתו?' שאל יוחנן 'באתם מדרך רחוקה, אני מבין.'


 

'מאוד רחוקה' חייך יוני.


 

'מאוד מאוד מאוד רחוקה!' אמרתי בהדגשה. 'ולמרות שכוס מים יהיה נחמד, יהיה יותר נחמד לדעת מה אנחנו עושים פה…'


 

יוחנן הביט באביר. 'לא ספרת להם?' הוא שאל. האביר במסכה נענע בראשו. 'חשבתי שעדיף שאתה תתחיל. אני אספר את ההמשך.'


 

יוחנן הלך לכד מים שהיה בפינה, ומזג לשנינו מים לתוך כוסות שהיו עשויים מ...עץ. ברכתי ושתיתי - ודווקא היה טעים. פחדתי איזה מין טעם יהיו למים בני אלף שנה...


 

'ובכן' התיישב יוחנן איתנו 'בקשתי מהאביר שיביא אתכם בגלל הצלבנים.' הצלבנים?! ניסיתי בכל כוחי להזכר על מה יוחנן מדבר, אבל לא ממש הצלחתי.  מזל שיוני היה באזור.


 

'אנחנו נמצאים בתקופת הצלבנים?' הוא אמר בחשש 'כן, בטח שאנחנו נמצאים! פחות או יותר אלף שנה אחורה מזמננו. נו, טל, הצלבנים אלה הצבאות של הנוצרים שיצאו מאירופה במטרה לכבוש את ירושלים! לא זוכרת? הם עשו הרבה בלגן ופרעות בדרך.'


 

'נכון' אישר יוחנן ברצינות 'ועכשיו הם עומדים לתקוף את חיפה...'

בוקר טוב תלמידים יקרים!


מה שלומכם?


 


היום נתפלל ונלמד פרשת שבוע יחד! מחכה לכם!


https://edu-il.zoom.us/j/87533882361?pwd=clRaQ3VCYnZBVkpseU01UFdIQjhLdz09


 


 


 


שבת שלום ומבורך! 🙂


ברוכים הבאים למרחב הכיתתי

שינוי גודל גופנים