רשת חינוך חבד

אתרי הרשת:

בשדה החינוך גן חב"ד מעלין בקודש שלהבות חב"ד

ברוכים הבאים!

גדרה-שלהבות חבד

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

בוקר טוב תלמידות יקרות שלי,


מה שלומכן?


היום נתפלל יחד, נשיר תניא, נלמד שפה וחשבון בכיף ואפילו נהנה מקריאת סיפור מסקרן בהמשכים 🙂


מחכה לראות אתכן משתתפות פעילות בסדר היום שלנו 🙂


ניפגש לתפילה בזום בשעה 8:30. מיד אחרי התפילה נלמד שיעור שפה.


קישור לזום: https://edu-il.zoom.us/j/4164940970


סדר היום:




  1. תפילה – זום




  2. שיעור שפה– זום




  3. שיעור חשבון




  4. שיעור לשון




  5. סיפור בהמשכים 🙂





יום מקסים,


אוהבת,


המורה אסתי ♥


תלמידה יקרה,


היי מוכנה לשיעור שפה עם :


ספר עברית בנועם חלק 1


מחברת שפה


קלמר


והמון מצב רוח לצבור ידע חדש:) 


ניפגש בזום מיד אחרי התפילה:

https://edu-il.zoom.us/j/4164940970

 

כתבו כותרת במחברת- "החסידה"

השאלות:

1.הטקסט מחולק לשש פסקאות,
כתבו כותרת לכל פסקה:

תרמילון:
סכנת ההכחדה של החסידה
משפחה ומראה
תוחלת חיים
קינון וטיפול בגוזלים
אזורי מחייה ומזון
נדידה

2. החסידה מיוחדת בצווארה והמקור הארוך שלה. כיצד המקור הארוך מסייע לה?

3. מדוע ייבוש הביצות וזיהום מקווי המים גורמים לכך שאוכלוסיית החסידות הולכת וקטנה?

4. תארו את החסידה לפי הקטע:
רגליים-
מקור-
אורך הגוף-

5. בקטע כתוב ״והן אינן משקיעות מאמץ רב״
במילה ״הן״ מתכוונים ל:
חסידות
כנפיים
זרמי האוויר החמים
חיות

6. לפי הקטע, היכן החסידות לא בונות את הקינים שלהן:
א. על גגות הבתים
ב. על עמודי חשמל
ג. על גדות נחלים
ד. על העצים

7. משימת בונוס- 

הכינו חסידה מחומרים שיש בבית, על פי התיאור שקראתם בטקסט.

בהצלחה!

שלום בנות,
מה שלומכן?
היום בשיעור חשבון נעבוד בספר 10 ונמשיך לתרגל את המבנה העשרוני עד 100,000.
בשיעור שעבר היה לכן שעורי בית עמוד 101.
בואו נצפה בסרטון שיזכיר לנו מה עשינו שם ונתקדם הלאה:


https://www.youtube.com/watch?v=ZjScdhpaa3Y&t=34s


היום נעבוד בספר בעמודים 102-103.
בעמודים אלו ניתן להשתמש בכרטיסים שגזרנו (כמו הכרטיסים שרואים בעמוד 102).


שלחו אלי צילום של עמוד 103 לוואטסאפ לבדיקה ( המספר מופיע למטה)


לאחר שסיימתן לעבוד בספר, כנסו לקישור הבא ותרגלו להנאתכן 😊


https://wordwall.net/play/7419/044/948


המורה שרי
0527707222
וכמובן מוזמנות לפנות אלי בכל שאלה 💞
בהצלחה!

לשון

תלמידה יקרה,


היכנסי לאתר גלים לתרגול בנושא כינויי שייכות


https://www.galim.org.il/search?lang=he&class=59007bf15bff77ecd3a46b3c&field=595df827e7bd5c18f8ad9869


אם ביצעת את המשימה- אין צורך לעשות אותה שוב.

סיפור בהמשכים

האביר במסכה השחורה / אסתי רמתי


 

פרק א- המכתב


'אוף, אני שונאת היסטוריה!' קראתי. זרקתי את העט הצידה, טרקתי את המחברת, ונשכבתי על המיטה.


'מה קרה?' שאל יוני, שנכנס לחדר (יוני הוא אחי התאום. סתם, שתדעו) 'מה את עושה כל-כך הרבה רעש בגלל קצת שיעורי בית?'


'לך קל לדבר…' אמרתי. 'אתה אוהב לשבת ולקרוא את כל הספורים המשעממים האלה על מה שהיה פעם. אני לא! זכותי!'


'נכון' הסכים יוני. 'זכותך לגמרי. אבל את השיעורים תצטרכי לעשות אם תרצי או לא, אחרת תקבלי אפס מהמורה. דרך אגב, את יודעת שהוא עובר לגור לידינו? אמא אמרה לי.'


התיישבתי במיטה.'באמת? אף פעם לא היינו שכנים של מורה...ועוד להיסטוריה! תגיד, אולי הוא מוותר לשכנים שלו על שיעורי בית? זה יכול להיות סבבה! אולי אני אגיד לאבא שייתן לו הנחה במיסי ועד בית אם הוא ירחם עלי…?'


'שמעתי אותך, גברת טלולה מצחיקולה!' צחק אבא מפתח החדר. 'המורה שלכם מר חלמיש צריך לשלם כמו כולם, ואת צריכה ללמוד כמו כולם. אגב, הוא מאוד חביב. עזרתי לו לארגן את הדירה היום, כי הוא נכנס לגור שם מחר. הוא בן אדם מעניין מאוד! טל, ממש חבל שהחלטת שמה שהוא מלמד משעמם. לדעתי, אם תקשיבי קצת, אפילו תהני.'


יוני הנהן. 'נכון, אבא, הוא ממש אחלה.'


עמדתי לומר שגם אם הוא המורה הכי מעניין בעולם אני בחיים לא אהנה מהיסטוריה, כשדלת הבית נפתחה, וקולה של אמא נשמע.


'שלום! חזרתי! ויש לי משהו בשבילכם!'


היא נכנסה לחדר, ובידה מעטפה גדולה, עשויה מנייר משובח. 'לכבוד טל ויונתן לב-ארי', היא הקריאה, והפכה את המעטפה. 'מאת...האביר במסכה השחורה?! מה זה צריך להיות, ילדים?'


המשך בפרק הבא....

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

בוקר טוב תלמידות יקרות שלי,


מה שלומכן הבוקר? איך אתן מרגישות?


שמחתי לפגוש אתכן אתמול במהלך התפילה והשיעורים! כל כבוד על החריצות!


מחכה לראות אתכן משתתפות פעילות גם היום 🙂


ניפגש לתפילה בזום בשעה 8:30. מיד אחרי התפילה נלמד שיעור מדעים.


קישור לזום: https://edu-il.zoom.us/j/5442862937


סדר היום:




  1. תפילה – זום




  2. שיעור מדעים– זום מיד אחרי התפילה




  3. שיעור אנגלית- זום בשעה 10:30




  4. שיעור ספורט




  5. שיעור שפה




  6. שיעור הנדסה





יום נפלא,


אוהבת,


המורה אסתי ♥


בוקר טוב תלמידות יקרות!


מצרפת לכן את משימת ההגשה (הסברנו עליה בשיעור הזום).


 

עליכן לפתוח את הקובץ המצורף, לקרוא את קטעי המידע ולענות על השאלות במחברת.






Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [1.92 MB]


הכותרת: מאפייני החיים של בעלי החיים.


בסיום העבודה נא לשלוח לי צילום של דף התשובות.


המספר שלי: 054-2815776


בהצלחה!!


המורה ליבי

ברוכה הבאה לשיעור אנגלית!

נתחיל בעז"ה ב10:30.

לחצי כאן להכנס לשיעור אנגלית.

את המשימה יש לשלוח למייל englishgedera@gmail.com

מחכה לך מאד,

המורה Bassi

שלום לכולם,


מצרפת לכם קישור לשיעור חינוך גופני,
https://www.youtube.com/watch?v=IKVF-6m440Y&feature=youtu.be

מאתגרת אתכם, אמנם הסרטון בסך הכל 12 דק ולא שיעור שלם, אבל נראה אתכם מצליחים לעבוד כל ה12 דק בלי לעצור,

אז יאאאאלה קחו לכם בקבוק מים וקדימה להתחיל.


בהצלחה רבה !!


בטוחה שתצליחו וגם תהנו ,

המורה הדריה (:

תלמידה יקרה,


היום נתרגל משימה מתוקשבת בנושא איתור מידע.


היכנסי למשימה באתר אופק: https://lo.cet.ac.il/player/?task=782f50f1-d7fe-403b-8524-9c5aa0f21ccc

תצפית חודשית על הירח


בוקר טוב תלמידים יקרים! מה שלומכם?


היום נסיים ללמוד את נושא הירח במעגל החודשי.


וכמו שהבטחתי לכם בשיעור שעבר, אני מצרפת לכם סרטון מרתק,
שיסייע לכם להבין את האופן בו מאירה השמש על הירח ואיך נראות הירח  משתנה מיום ליום במהלך החודש בעקבות הסיבוב שלו.


צפייה מהנה!




 

לאחר שצפיתם בסרטון,


עבדו בחוברת בעמוד 8 ובעמוד 9-רק את שאלה 10 


 

בהצלחה רבה! 
מחכה לשיתופים שלכם!

המורה נחמה דינה 0556624233

האביר במסכה השחורה


 

פרק ב



בפרק הקודם - המורה להסטוריה עובר לגור ליד יוני ותאומתו טל, ששונאת הסטוריה. השניים מקבלים בדואר מעטפה מסתורית מהאביר במסכה השחורה.



יוני לקח את המעטפה מאמא, והביט בי. 'יודעת על זה משהו?' הוא שאל.


'לא' אמרתי 'אבל, קדימה, תפתח את זה כבר!  אני מתה מסקרנות!'


יוני פתח את המעטפה בזהירות, והוציא ממנו דף גדול.


'טל ויונתן' הוא הקריא. 'אינכם מכירים אותי, אך אני זקוק לעזרתכם! אשרוק מחוץ לחלון חדרכם הלילה, בשעה עשר. היו מוכנים להתלוות אליי למסע. האביר במסכה השחורה.'


היה שקט, ואז פרצתי בצחוק. 'תגיד לי יוני, על מי אתה חושב שאתה עובד? מה זה הקשקוש הזה ששמת בתיבה?'


'זה לא א…' התחיל יוני לומר, אך אז שם לב למבט המזהיר שלי. 'טוב, בסדר טל, עלית עליי.' הוא אמר באנחה, ונתן לי את המכתב. 'חשבתי שיהיה נחמד לשגע אותך קצת... את אוהבת ספורי אבירים, לא?'


אבא ואמא התבוננו בנו, וחייכו. 'הילדים האלה עם המשחקים שלהם…' אמרה אמא, והיא ואבא יצאו מהחדר. סגרתי אחריהם את הדלת, ונעלתי אותה בשקט.


'טוב שתפסת שכל' לחשתי 'איך אתה מקריא דבר כזה ליד ההורים?!'


'ברצינות טל,  זה סתם מישהו שעובד עלינו! אולי איזה חברה שלך מהכיתה או משהו... את לא באמת חושבת שאיזה אביר ישרוק לנו בעשר בלילה ליד החלון, נכון?'


'למה לא?' שאלתי. 'לפעמים קורים דברים מעניינים בחיים!'


החזרתי את המכתב למעטפה, ולפתע הרגשתי שיש עוד משהו בפנים. שלפתי את החפץ בזהירות, וגיליתי סיכה קטנה ומוזהבת, עם סמל בצורת ראש של זאב. הגשתי אותה ליוני. 'נו, ומה אתה אומר על זה...?'

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

בוקר טוב תלמידות מקסימות שלי,


מה שלומכן הבוקר? איך אתן מרגישות?


כל כך כיף לי לראות אתכן לומדות במרץ ושולחות את המשימות למורות.


אתן פשוט אלופות🏆!


מחכה לראות אתכן לומדות במרץ גם היום 🙂


ניפגש לתפילה בזום בשעה 8:30. מיד אחרי התפילה נלמד שיעור שפה.


קישור לזום: https://edu-il.zoom.us/j/4164940970


סדר היום:


🎀תפילה – זום


🎀שיעור שפה– זום


🎀שיעור חשבון– זום בשעה 10:30


🎀שיעור ספורט


🎀סיפור בהמשכים




יום קסום,


אוהבת ומתגעגעת,


המורה אסתי 💗


תלמידה יקרה,


היי מוכנה לשיעור שפה עם :


ספר עברית בנועם חלק 1


מחברת שפה


קלמר


והמון מצב רוח לצבור ידע חדש:) 


ניפגש בזום מיד אחרי התפילה:


https://edu-il.zoom.us/j/4164940970

https://wordwall.net/play/6350/985/573

פתחי מחברת וכתבי כותרת:


"השועל והחסידה"

כתבי תשובות במחברת:

  1. השועל



  • 🟣השועל הגיש לחסידה מרק בצלחת שטוחה. מדוע, לדעתכם נהג כך?

  • 🔵צטטו מהמשל משפט המתאר כיצד אכל השועל את המרק.



  1. החסידה



  • 🔵העתיקו מהמשל משפט המתאר כיצד החסידה לא הצליחה לאכול את המרק.

  • 🟣כיצד, לדעתכם, הרגישה החסידה כשלא הצליחה לאכול?



  1. המפגש בין השועל והחסידה לא הצליח, כי מן ההתחלה היתה לשועל כוונה רעה.


העתיקו מהטקסט רמזים המעידים על כוונתו של השועל.

 

  1. מה אפשר ללמוד מן המשל? העתיקו את התשובות הנכונות.


*רצוי שהאורח יבדוק אצל מי הוא מתארח

*ראוי שהמארח יתאים את האירוח לפי הצרכים של האורחים

*יש להתחשב בצרכים של האורחים רק אם הם מתנהגים כראוי

*יש להתחשב בצרכים של האחרים כאשר אנו מארחים

 

  1. אפיינו את דמותה של החסידה על פי משפטים שהיא מדברת ופועלת.


מהי התכונה שאפשר לזהות אצל החסידה בעקבות משפטים אלו?

פזיזות, חכמה, רוע, ליצנות.

הביאו דוגמאות מתוך הסיפור.

 

  1. שירה וטליה קראו את הסיפור.


שירה אמרה: "אני מסכימה עם התנהגותה של החסידה"

טליה אמרה שהחסידה הייתה צריכה לנהוג אחרת.

עם מי אתם מסכימים יותר?

הסבירו ונמקו את בחירתכם.

 

בהצלחה אלופות שלי ♥


 

האביר במסכה השחורה


פרק ג


בפרקים הקודמים: התאומים יוני וטל מקבלים מכתב מסתורי מהאביר השחור, שאומר להם שבעשר בלילה הוא ייקח אותם למסע. במכתב סיכה מוזהבת עם סמל ראש זאב.


דווקא באותו לילה, אמא בקשה שנלך לישון מוקדם. 'כבר יומיים ברציפות שאתם מאחרים להסעה, ילדים. אתם חייבים להיות במיטה בשמונה וחצי!'


'לא נורא…' אמרתי ליוני כשאמא הלכה. 'שמתי שעון מעורר לחמישה לעשר. אם האביר יבוא, נהיה מוכנים!'


אך או שהשעון לא צלצל, או שהייתי עייפה מכדי לשמוע אותו. בכל אופן, נרדמתי וישנתי כמו בול עץ. חלמתי חלום מוזר, משהו על אביר ששם אותי בתוך קערה ענקית של מערבל. הוא הפעיל את המתג והתחיל לשקשק אותי...'די!' קראתי, והתעוררתי מהנענועים החזקים של יוני. 'טל! טל! קומי! הוא לחש בהתרגשות. 'מישהו שורק בחוץ!!!' מיד קפצתי מהמיטה, פתחתי את החלון, והצצתי החוצה. היה קשה לראות מי זה בדיוק, אך דמות כהה עמדה למטה, וכשהיא הרימה אלינו את מבטה, ראינו על פניה מסכה…


'נו, אתם באים?' קראה אלינו הדמות בשקט. 'יוחנן זקוק לכם!'


'מי זה יוחנן? ומי אתה?!' לחשתי.


'יוחנן החיפאי. כבר תפגשו אותו. ואני האביר במסכה השחורה, אתם לא רואים?!'


'אבל איך אנחנו יכולים ללכת עם מישהו שאנחנו לא מכירים? איך נדע שאפשר לסמוך עליך? ואיך בכלל נצא מפה באמצע הלילה? מה נגיד להורים שלנו?' שאל יוני.


'אוהו...כמה שאלות…' צחק האביר. 'אל תדאגו, אין לי שום כוונות רעות. ועכשיו, במקום לענות לכם על הכל, יש לי בקשה: תחזיקו שניכם יחד בסיכה המוזהבת שהיתה במעטפה, ותעצמו עיניים.'


משכתי בכתפיי, ואמרתי ליוני: 'נו, זה לא יכול להזיק... מה אכפת לך?'


יוני הביא את הסיכה מהמעטפה, ושנינו אחזנו בה יחד. עצמנו עיניים, ולפתע, הרגשנו איך האדמה רועדת לנו מתחת לרגליים... 'אמאל'ה!' צעקתי, ופקחתי את עיני בבהלה. האדמה הפסיקה לרעוד, אך הלב שלי קפץ כמו יויו. כי כשהבטתי סביב, יוני ואני כבר ממש לא היינו בחדר שלנו...

שלום תלמידות יקרות,


נפגש היום לשיעור חשבון בזום בשעה 10:30 בקישור הבא:


https://edu-il.zoom.us/j/9050141927?pwd=ZC9tRFo2OFVkREVNN1lUUVpWYkJLdz09

הציוד:


ספר חשבון


קלמר


העמודים להיום:


104 


105 ( שאלה 21 רשות)


106


לשלוח לי צילום לוואטסאפ של עמוד 106


הטלפון שלי: 0527707222


להתראות


המורה שרי 😍

אהובות שלי!

הכנתי לכן להיום אימון קיקבוקס כיפי במיוחד!!

תזמינו אח\אחות\חברה ותעשו אותו יחד

מבטיחה שתהנו !!

אוהבת ומתגעגעת אליכן

המורה הדריה.

https://www.youtube.com/watch?v=rN5GVL6IpFE
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

בוקר טוב תלמידות מדהימות שלי,


מה שלומכן הבוקר? איך אתן מרגישות?


כל הכבוד לכל הבנות המדהימות שהשתתפו אתמול בשיעורי הזום ושלחו את המשימות!


אין כמוכן!!🏆


מחכה לראות אתכן משקיעות גם היום 🙂


ניפגש לתפילה בזום בשעה 8:30. 


קישור לזום: https://edu-il.zoom.us/j/4164940970


סדר היום:


🎀תפילה – זום


🎀שיעור אנגלית


🎀שיעור שפה– זום בשעה 10:00


🎀שיעור חשבון


🎀שיעור ספורט זום ב12:30 


 


יום נפלא,


אוהבת ומתגעגעת,


המורה אסתי 💗


תלמידות יקרות,
מה שלומכן?
הייתן אלופות אתמול בשיעור בזום ושמחתי לקבל את העבודות המצויינות שלכן🏆🏆
היום נעבוד בספר חשבון 11 - בכפל.
לחימום נתרגל שליפה באתר 'יישומטיקה' 
לפני שאתן נכנסות לאתר צפו בסרטון ותראו כיצד עליכן להגיע לתרגול.






הקישור לאתר יישומטיקה:  https://www.yisumatica.org.il/new/


לאחר שתרגלתן פתחו את ספר 11 ועבדו בעמודים 82-83.
(אני יודעת שדילגנו על כמה עמודים)


לאחר שסיימתן שלחו לי צילום של העבודה שלכן ועדכנו אותי גם שתרגלתן ביישומטיקה.


בהצלחה! 😊
המורה שרי
0527707222


 

good morning!

זו המורה בסי.

שמחתי לפגוש אתכן בזום בשיעור אנגלית הקודם.

יחד ערכנו חזרה על הצבעים ותרגלנו בספר.

היום נתרגל את הצבעים בדרך קצת שונה:

  1. נצפה בסרטון הצבעים.

  2. נכנס לקישור הבא, נאזין למילה ונמתח קו  לצבע ששמענו.

  3. בתחתית המשימה נלחץ על הכפתור הכחול שכתוב עליו finish והמחשב יבדוק לנו את התשובות.

  4. נצלם את המשימה ונשלח לבדיקה למייל englishgedera@gmail.com


משימת רשות:

שלחי לי לוואטסאפ 053.277.0082 לבבות או אייקונים בצבעים הבאים (לפי הסדר):

pink

purple

red

yellow

green

blue

black

brown

מתגעגעת,

המורה בסי

ברוכות הבאות לשיעור שפה!


היום נעבוד בקבוצות בזום- בשעה 10:00.


התארגנו מראש עם ציוד לשיעור .


https://edu-il.zoom.us/j/4164940970

 

 

 

האביר במסכה השחורה


פרק ד



בפרקים הקודמים: כשטל ויוני אוחזים בסיכה מוזהבת שקבלו מהאביר במסכה השחורה, הם מוצאים את עצמם במקום אחר…



הבטתי סביב, עדיין מסוחררת מעט, ולא האמנתי למראה עיני. היינו בסמטה צרה, מרוצפת אבנים גדולות, ומשני הצדדים, ניצבו בתי אבן גבוהים וצפופים. מלבדנו, לא היה אף אחד ברחוב.  'מה זה, איך הגענו לרובע היהודי בירושלים?!' שאלתי את האביר, שניצב לידינו.


'אנחנו לא בירושלים…' הוא אמר. 'אנחנו בחיפה. אתם לא מריחים את הים?'


האביר צדק. עכשיו שמתי לב לריח המלח שדגדג לי את האף, וכשהקשבתי טוב, אפילו יכולתי לשמוע את רחש הגלים.


'אבל זה לא יכול להיות' אמר יוני. 'אנחנו מכירים את חיפה מצויין - בני הדודים שלנו גרים כאן, ואין כאן שום שכונה שנראית ככה!'


'אולי בזמנכם אין' אמר האביר 'אבל לפני אלף שנה היה…'


'מה?!!!!' צרחתי 'חזרנו אלף שנה אחורה?! אני לא יכולה לחזור עכשיו אחורה בזמן! יש לי מחר פעולה ממש חשובה בסניף!'


'שששש….' ניסה להרגיע אותי האביר 'אל תעשי כל-כך הרבה רעש! נחפש מקום שקט, ואני אסביר לכם את כל העניין.'


'באמת הגיע הזמן...' אמר יוני. 'אני לא מבין כלום!'


'אז נלך לבית של יוחנן החיפאי.' אמר האביר 'הוא גר לא רחוק מכאן, ממש בתוך החומה.'


הלכנו בין הסמטאות הצרות, מביטים סביבנו בסקרנות. שקט מוזר שרר, למרות שהיה אור. בפעם הראשונה, שמתי לב שלא היו שום המצאות מודרניות באזור - לא פנסי רחוב, לא מכוניות (שלא היו עוברות שם בכל מקרה), ואפילו לא אופניים. אחרי הליכה קצרה, חומת העיר התנשאה לפתע מעלינו, גבוהה וקצת מאיימת. האביר הוליך אותנו דרך פתח צר בחומה, עלה איתנו במדרגות אבן עקומות, ודפק על דלת עץ כבדה. 'מי שם?' נשמע קול מתוח של ילד. 'האביר. הבאתי את הילדים כמו שביקשת…'


הדלת נפתחה אט אט, וכשראינו מי עומד מולנו, טל ואני פקחנו עיניים בתדהמה.

שלום לכולם-


 

היום ניפגש לשיעור חינוך גופני בזום,


https://edu-il.zoom.us/j/8444983054

בנים- 12:00


 

בנות - בשעה 12:30


 

 


עליכם להצטייד ב-

✅ נעלי ספורט

✅ בקבוק מים אישי

✅ בנות - תלבשנה טייץ מתחת לחצאית .

תבואו, יהיה כיף (:


 

מחכה לכולכם 💃
המורה הדריה.

שלום לכולן-


היום ניפגש לשיעור חינוך גופני בזום בשעה 9:30,


https://edu-il.zoom.us/j/8444983054

עליכן להצטייד ב-

✅ נעלי ספורט

✅ בקבוק מים

✅ בנות - תלבשנה טייץ מתחת לחצאית .

תבואו, יהיה כיף (:


מחכה לכולכן 💃
המורה הדריה.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

בוקר טוב תלמידות מקסימות שלי,


מה שלומכן הבוקר? איך אתן מרגישות?


מחכה לראות אתכן במהלך השיעורים היום 🙂


ניפגש לתפילה בזום בשעה 8:30.


קישור לזום: https://edu-il.zoom.us/j/4164940970


סדר היום:


🎀תפילה – זום


🎀שיעור שפה– זום- שימו לב לשעות השונות.


🎀שיעור חשבון


🎀שיעור נביא


🎀סיפור בהמשכים


 


 


יום מוצלח,


אוהבת ומתגעגעת,


המורה אסתי♥


שלום תלמידות יקרות וברוכות הבאות לשיעור שפה!


היום נתחלק לקבוצות.


קבוצה 1- עם המורה אסתי מיד אחרי התפילה. היכנסו ממחשב ולא מפלאפון.


שירה יצחקי


שירה מחבוש


אריאל


בינת


שוהם


ליאן


הדר


טליה אביבי


טליה מרחבי


קבוצה 2- עם המורה חני בשעה 9:00. הצטיידו במחברת סדנת כתיבה. https://edu-il.zoom.us/j/6421443808


שירה מכלוף


טליה יונה


שירה יצחק פור


אושרית


קבוצה 3- עם המורה חני בשעה 11:00. הצטיידו במחברת סדנת כתיבה. https://edu-il.zoom.us/j/6421443808


עדי


עופרי


שירה יחיאל


טוהר


קבוצה נוספת- עם המורה נועה בשעה 11:30 https://us04web.zoom.us/j/6733757977 סיסמא-1.


שירה יצחקי

שירה מחבוש

אריאל

בהצלחה לכולן ♥

שלום תלמידות יקרות,
יישר כח לכל הבנות שמקפידות לבצע את העבודות ולשלוח אלי לבדיקה.👏👏
אתן אלופות! 🤩
היום בשיעור חשבון נעבוד בספר 11 בעמוד 84. שלחו לי לצילום כשתסיימו.
לאחר מכן היכנסו לאתר גלים בקישור הבא:


https://www.galim.org.il/?lang=he

בחרו את המשימה: 'כפל וחילוק ב-10 וב-100 עם הגמד והענק'


בהצלחה רבה! 💞


המורה שרי 


0527707222

שלום תלמידות יקרות,


וברוכות הבאות לשיעור נביא.


צפו בסרטון המצורף וענו על השאלות שאחריו:


https://youtu.be/qau12tb62Wg

https://youtu.be/qau12tb62Wg


כתבי כותרת במחברת:


פרק ב' - התנהגותם של בני ישראל.


 

שאלות:


א. מהו ההסכם בין בני ישראל לה'?


ב. האם בני ישראל עומדים בהסכם? פרטי


ג. בפסוק ה' מופיע שם של מקום(הפסוק מופיע בסרטון). איך נקרא המקום ומדוע נקרא כך?


בהצלחה♥


 

האביר במסכה השחורה


 

פרק ה



בפרקים הקודמים: טל ויוני חוזרים עם האביר במסכה אלף שנה אחורה, ומוצאים את עצמם בחיפה של ימי הביניים. הם פוגשים את יוחנן החיפאי, ונדהמים.



'שלום עליכם' אמר הילד שעמד בפתח, והושיט לנו יד. 'אני יוחנן. אתם בוודאי טל ויונתן.'


'א...שלום' גמגם יוני, והושיט יד.


'ש...שלום' גמגמתי גם אני. יוני ואני הבטנו זה בזה. לא נראה שיוחנן שם לב למשהו מוזר, אבל אנחנו שמנו לב ועוד איך... הוא היה דומה ליוני שתי טיפות מים! חוץ מהתסרוקת המוזרה, הוא היה יכול להיות תאום זהה שלו. אותן עיניים חומות וגדולות עם ריסים ארוכים, אותו אף מאורך ומנומש, ואפילו אותה גומה בסנטר.


יוחנן הזמין אותנו להכנס לחדר פשוט, עם שולחן עץ גדול מכוסה מפה, וסביבו מין שרפרפי עץ גדולים. התיישבנו קצת בחוסר נעימות.


'מעט מים, תשתו?' שאל יוחנן 'באתם מדרך רחוקה, אני מבין.'


'מאוד רחוקה' חייך יוני.


'מאוד מאוד מאוד רחוקה!' אמרתי בהדגשה. 'ולמרות שכוס מים יהיה נחמד, יהיה יותר נחמד לדעת מה אנחנו עושים פה…'


יוחנן הביט באביר. 'לא ספרת להם?' הוא שאל. האביר במסכה נענע בראשו. 'חשבתי שעדיף שאתה תתחיל. אני אספר את ההמשך.'


יוחנן הלך לכד מים שהיה בפינה, ומזג לשנינו מים לתוך כוסות שהיו עשויים מ...עץ. ברכתי ושתיתי - ודווקא היה טעים. פחדתי איזה מין טעם יהיו למים בני אלף שנה...


'ובכן' התיישב יוחנן איתנו 'בקשתי מהאביר שיביא אתכם בגלל הצלבנים.' הצלבנים?! ניסיתי בכל כוחי להזכר על מה יוחנן מדבר, אבל לא ממש הצלחתי.  מזל שיוני היה באזור.


'אנחנו נמצאים בתקופת הצלבנים?' הוא אמר בחשש 'כן, בטח שאנחנו נמצאים! פחות או יותר אלף שנה אחורה מזמננו. נו, טל, הצלבנים אלה הצבאות של הנוצרים שיצאו מאירופה במטרה לכבוש את ירושלים! לא זוכרת? הם עשו הרבה בלגן ופרעות בדרך.'


'נכון' אישר יוחנן ברצינות 'ועכשיו הם עומדים לתקוף את חיפה...'

  • 1

בוקר טוב תלמידות אהובות שלי!


שבוע גדוש של למידה מרחוק מאחורינו!


אני כל כך גאה בכן על הרצינות וההתמדה.


מחכה לפגוש אתכן ביום ראשון♥


 


היכנסו לזום בשעה 9:00 לתפילה ושיעור פרשת שבוע.


https://edu-il.zoom.us/j/4164940970






Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [273.61 KB]


סיפור בהמשכים

האביר במסכה השחורה – פרק ו'
בפרקים הקודמים: טל ויוני מגיעים עם האביר במסכה אל חיפה של תקופת הצלבנים. הצלבנים עומדים לתקוף את העיר.

"רגע" רגע" רגע…" נלחצתי "הכנסת אותנו לתוך מלחמה? סליחה" אבל זה ממש לא מתאים לי. זה מספיק גרוע להיות תקועים בתקופה אחרת! ובכלל" עדיין לא הסברת איך הגענו לכאן!"
"אוהו" טל" חכי שניה בסבלנות!" גער בי יוני "תני לבחור לדבר שתי דקות בלי הפרעה!"
"תודה" חייך יוחנן "אם תתנו לי לומר את דברי" הכל יהיה ברור. אז ככה: הצלבנים הגיעו לארץ הקודש לפני שנה. שמענו שמועות קשות על מה שהם עשו בדרך לקהילות אשכנז" וכשהם הגיעו לרמלה" העיר היתה נטושה. כל תושבי העיר ברחו והתחבאו.
הצלבנים עלו לירושלים" ונלחמו על העיר. התושבים היהודים והמוסלמים הגנו על החומות" אך לאחר מצור של חודש" הצלבנים בראשות הדוכס גוטפריד מבוין פרצו פנימה. היהודים ברחו לבתי הכנסת" אך הצבאות של הנוצרים שרפו אותם באש. גם את שאר התושבים שניסו לברוח להר הבית טבחו הצלבנים הרשעים."
"אוי! אבל מה כל זה קשור אלינו?" שאל יוני.
"אתם קשורים לחלום. מאז שהצלבנים הגיעו לארץ" מדי לילה אני חולם חלום" אמר יוחנן. "בחלום נגלה אליי איש זקן" ומבקש ממני בקשה מוזרה: שאשלח את האביר ואביא את טל ויונתן. הם יעזרו לנו" כך הוא אומר.
בפעמים הראשונות שחלמתי את החלום" חשבתי שמדובר בחלום שווא. על איזה אביר הוא מדבר? האבירים הרי נלחמים בצבאות הצלבנים – מה לי ולהם? ומי אלה טל ויונתן? ומאין אני צריך להביא אותם? ואת השם טל אינני מכיר כלל! אך החלום חזר שוב ושוב. כששאלתי את אבי מורי מה דעתו" הוא נראה טרוד" ואמר שאשמור את הדבר בלבי.
אך אתמול בלילה" מישהו דפק בדלת. וכשפתחתי" גיליתי מולי את האביר במסכה השחורה…"

שלום תלמידות יקרות,


מצרפת לכן כמה קישורים לתרגול משחקים בחשבון וכן בהמשך את שירי הכפל.


אשמח לשמוע מכן שאתן משחקות ומתרגלות!


בהנאה


המורה שרי


יישומטיקה


גלים


 


https://wordwall.net/play/4549/413/273


https://wordwall.net/play/5852/057/282


https://wordwall.net/play/9315/830/977


https://wordwall.net/play/6454/521/208


https://wordwall.net/play/21560/802/469


https://wordwall.net/play/17724/035/947


https://wordwall.net/play/6094/798/1857


https://wordwall.net/play/6094/798/7896


https://wordwall.net/play/8204/379/760


שירי כפל:


כפל 2


כפל 3


כפל 4


כפל 5


כפל 6


כפל 8


כפל 9


סדר התפילה בשיר ובהנאה!

עולה השחר-

תניא פרק מ"א

תפילה:

התוצרים שלנו:

 תוצרים מושקעים בזיקה לשיעור שפה.

טקסט מידע בנושא "החסידה".

כל הכבוד לאושרית, טוהר, שירה מכלוף וטליה יונה! אלופות!

 

 

 

 

שינוי גודל גופנים