רשת חינוך חבד

אתרי הרשת:

בשדה החינוך גן חב"ד מעלין בקודש שלהבות חב"ד

ברוכות הבאות

תל ציון-בנות

  • יום ראשון - י"ג כסלו
  • יום שני - כ"ט מרחשוון
  • יום שלישי - ח' כסליו
  • יום רביעי - ט' כסלו
  • יום חמישי - ט"ז כסלו
  • יום שישי - י"א כסלו
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

תלמידה יקרה,

מפגש בוקר – חובה

משימה בנביא – חובה.

משימה במדעים – חובה.

רצועת לימוד בשידור חי בתורה – חובה.

משימה במתמטיקה – רשות.

משימה ביאורי תפילה – העשרה.

מפגש קבוצתי סוף יום – חובה.


הכנה לתפילה
בשעה 9:15
במערכת הטלפונית

שמואל ב - פרק א יחידה ראשונה

בשמואל ב פרק א נלמד כיצד מגיב דוד על מותו של שאול ובניו.

נתמקד ביחידה הראשונה - בה נער עמלקי מגיע אל דוד ומספר לו כיצד נפלו ישראל במערכה מול פלישתים וכיצד הוא קשור לנפילתו של שאול המלך.

צערו של דוד גדול מאד.

קראי את הפרק ועני על השאלות הבאות.





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [467.31 KB]



 

משימת חובה

שלום תלמידות יקרות

אנחנו נשנה קצת את תוכנית הלימודים ונעבור לנושא חדש ומעניין.

כפתיחה, צפי בסרטון ועני על השאלה שבסופה. לאחר מכן קראי את הטקסט הבא: ונסי לענות על דף העבודה.

אני כאן לשאלות ולכל מה שצריך 0587577012












גוף הוא חומר בעל צורה.
לכל חומר יש אוסף תכונות האופייני לו, בהמשך אנחנו נמלד על תכונות אלה.
חפץ הוא גוף בעל שימוש.

חפצים עשויים מחומר, לפעמים מחומר אחד ולפעמים מכמה חומרים שונים.

לחפץ יש צורה כללית מוגדרת, ויש לו גם שימוש מוגדר.


לחומר לעומת זאת, אין צורה מוגדרת וגם השימוש בו אינו מוגבל למטרה אחת.


תכונות של חומרים:


תכונות משתנות: אינן מאפיינות את החומר, לדוגמה: נפח, מסה וצורה


תכונות שאינן משתנות: מבטאות את המהות של החומר, כל חומר מאופיין ע"י צירוף תכונותיו, לדוגמה:


-צבע -ריח-טעם-קשיות


-ציפה -מסיסות במים


-מוליכות חשמלית -מוליכות חום -מגנטיות


-בעירות -מצב צבירה בטמפרטורת החדר -צפיפות






פרק ה קורבן אישה סוטה

תלמידה יקרה,

לפנייך משימה מקדימה לשיעור תורה.

האישה שבעלה חושד בה צריכה לשתות את המים המאררים. שתיית המים נעשית דווקא בירושלים, בבית המקדש ולא במקום אחר.

רק אישה שבעלה מתרה בה מובאת אל המקדש. היא צריכה להביא איתה קורבן שמרכיביו מפורטים בתורה. לכל חלק בקורבן יש משמעות בעיקר קשר למעשיה.

עייני בפרק ה בפס'  ט"ו - י"ח ובפרשנים ומצאי את הטעם לכל מרכיבי הקורבן של האישה הסוטה.

בדף המצורף תוכלי למתוח קו בין מרכיב הקורבן לטעמו.

לאחר מכן בשעה 11 כנסי למערכת הטלפונית לשידור החי בשעה 11 - ונכיר את התהליך אותו תעבור האישה בבואה למקדש עם קורבנה.

בהצלחה.





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [624.29 KB]

מתמטיקה

שבוע טוב לכיתה ז' היקרה!

השיעור בזום שלנו נדחה ליום שני- י"ד כסליו בשעה 11:00 בבוקר בדיוק

מחכה לכל אחת ואחת מכן!

וזוהי משימת הרשות שלנו להיום-

תרגול נוסף בנושא חיבור מספרים מכוונים- חשוב מאוד מאוד!

משימת רשות כיתה ז

סומכת עליכן ומחכה לשמוע ממכן!

ברכות התורה - ברכות השחר

לאחר ברכות השחר אנחנו מברכים את ברכות התורה.

נלמד היום על תוכנם של ברכות התורה שבברכות השחר.

עייני בקובץ המצורף ועני על השאלות שבדף.

בהצלחה!





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [562.53 KB]

חומרי למידה בהבנת הנקרא לתירגול וחזרה/ אסטרטגיות טרום קריאה

ב"ה

בנות אהובות, 


מצרפת לכן את חומרי הלמידה שהעלתי לאתר בשבועות האחרונים.


שאר שיעורי הוידאו בקבוצת הוואטסאפ הכיתתית ובמערכת הקולית.


במידה וניתקלת בבעיה- עדכני אותי בטלפון 02-6577090


משימת חזרה חובה- תרגלי את הנלמד בטקסט המצורף.


כתיבת ת"ז לטקסט לפי המצגת, סוג הכותרת, סוג הטקסט.


שאלות רשות תוכלי להשאיר למחר.. :)






Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [203.08 KB]



בהצלחה רבה רבה!


המורה מושקא ניסים


 

אסטרטגיות קריאה ערוך סופי

1602666108745_תעודת זהות לטקסט








 

שיעור שפה- הבעה חזרה ותירגול

ב"ה


שיעור שפה- הבעה


בנות יקרות!


לפניכן החומרים שהועלו לאתר בנושא כתיבת עמדה- פסקת טיעון. לחזרה ותירגול.


תוכלנה לצפות בשיעור, ולתרגל בדפים המצורפים.


 

בהצלחה רבה!




 

ב"ה

הבנת הנקרא- סוגי טקסטים וסוגי כותרות / משימת חובה



בנות יקרות ואהובות!


 

התחלנו בשיעורים האחרונים ללמוד סוגים שונים של "אסטרטגיות טרום קריאה"= שיטות שונות שיעזרו לנו להכיר כ-ל טקסט שנמצא מולנו ו"להתיידד" איתו, עוד לפני שהתחלנו בקריאה שלו.


 

השיעור הראשון בו עסקנו היה- שיטה מס' 1- "תעודת זהות של טקסט" (כל"ב אמ"נ).

בקטע הוידאו הראשון, ישנה חזרה ותירגול של הנושא הזה, אותו למדנו בשיעור הקודם.




 

בקטע הוידאו השני, ישנו לימוד של נושא השיעור- שבו עוד 3 שיטות להכיר את הטקסט מבלי לקרוא אותו לעומק.


שיטה מס' 2-ניתוח סוג הכותרת של הטקסט. (פירוט בוידאו)

שיטה מס' 3- ניתוח סוג הטקסט שלפנינו.

שיטה מס' 4 - סוגי קריאה של טקסט: קריאה מרפרפת או מעמיקה.

 

צפנה בוידאו השיעור ובצענה את המשימות שלאורכו ובסופו.


שלחנה דיווח ביצוע המשימה והכי טוב עם תמונה לוואטסאפ.


בהצלחה רבה רבה!! המורה מושקא ניסים


ב"ה

שיעור שפה- הבנת הנקרא/ תירגול אסטרטגיות טרום קריאה.


 

בנות אהובות,

 

השיעור נתרגל את הנושאים שלמדנו בשיעורים הקודמים על הטקסט "מצילים את הבזים", באמצעות הדף "תעודת זהות לטקסט".

 

משימת חובה-

*הדפיסי או העתיקי לקלסר שפה, את הכתוב בדף "תעודת זהות של טקסט".

 

*הביטי בטקסט "מצילים את הבזים"- (אל תקראי עדיין!) והכיני את תעודת הזהות של הטקסט כפי הנדרש בדף.

 

*בחרי טקסט נוסף בנושא שמעניין אותך, מתוך עלון כלשהו או ספר לימוד, וצרי גם לו תעודת זהות- לפני קריאתו.

 

הנה הקבצים המצורפים-








Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [1.90 MB]



 





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




להורדה לחצו כאן [111.63 KB]


תוכלי גם להיעזר במצגת של שיעורים קודמים.


 

בהצלחה רבה רבה!

המורה מושקא ניסים


מחכה לראות דיווח וביצוע של משימות.


 

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

תלמידה יקרה,

מפגש בוקר – חובה

משימה בתניא – חובה.

משימה בשפה – חובה.

רצועת לימוד בשידור חי בנביא בשעה 11:00 – חובה.

משימה בביאורי תפילה – רשות.

מפגש קבוצתי סוף יום – חובה.


הכנה לתפילה
בשעה 9:15
במערכת הטלפונית

כוונה ומעשה - מבט לתניא

למדנו שהעיקר הוא המעשה אבל - האם יש  חשיבות לקיום מעשה ללא כוונה כלל?

מה המעלה של הכוונה ומה תפקידה?

עייני בספר חיים תניא 1 בעמ' 71, קראי את קטעי התניא המובאים שם. ועני על שאלות 1-5.

בהצלחה!

משלב הפיצוח לשלב הניסוח

ב"ה



בנות אהובות,


היום נתמקד בפיענוח של מטלה שעומדת לפנינו.


איך מבינים מה בדיוק צריך לעשות ואילו תשובות נדרשות מאיתנו? -כל זאת בשיעור הבא.


כמו כן, נוודא אחרי שכתבנו תשובה- שהיא תשובה מלאה, ומקיפה את כל מה שנדרש.


שמנה לב שקיבלתן כבר את הטקסט הזה, ויתכן שגם את השאלות. המשימה העיקרית שלנו היא הדרך אל השאלה ורק לאחר מכן השאלות עצמן.


קראנה הייטב את ההוראות שבדף ואל תדלגנה על שלב הפיצוח כי זהו עיקר המשימה היום!!



משימת חובה- קראי את המטלה שלפנייך.( ממליצה מאוד מאוד להדפיס אותה) ולפני שאת עונה את התשובות, פעלי לפי ההוראות שבקובץ "פיצוח מטלה".



כאן ההנחיות כיצד מבצעים פיצוח שאלה-






Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [618.98 KB]


ועוד קובץ שיעזור לך-





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [298.66 KB]


המשימה עצמה-




 

יישר כח לכל מי שהגישה מבדק,


מחכה לראות את המשימות שלכן!!


המורה מושקא

שמואל א פרק לא

שאול המלך יודע שבמלחמה הקרובה מול פלישתים הוא ייפול ולמרות זאת ניגש למלחמה ומנסה לשדר חוזק לעם שאיתו.

עייני בפרק ל"א - ועני על המשימות והשאלות שבדף המצורף

בהצלחה!





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [434.58 KB]

ברכות השחר - "יהי רצון"

לאחר הברכות - אנו מבקשים מהקב"ה בקשות רוחניות וגשמיות.

עייני בסידור ודף המצורף ולמדי אודות תוכנם של ה"יהי רצון" ומשמעותם.





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [472.25 KB]



בהצלחה!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

  1. תלמידה יקרה,

    מפגש בוקר – חובה

    משימה באנגלית – חובה.

    משימה שפה-לשון – חובה ורשות.

    רצועת לימוד בשידור חי באנגלית – חובה.

    משימה בשפה- רשות.

    משימה בהלכה – העשרה.

    מפגש קבוצתי סוף יום – חובה.


הכנה לתפילה
בשעה 9:15
במערכת הטלפונית

שיעור לשון- משימות חובה ורשות/ שם התואר

ב''ה

יקרות!!

השיעור נתקדם ונתמקד בנושא שם התואר.

ניתן לקרוא הייטב את עמוד 22 או להקשיב לתחילת ההקלטה בה אני מסבירה על שם התואר- מתי ואיך אנחנו פוגשות אותו.

משימת חובה: עמודים 22-24. ההסבר למשימות נמצא בהקלטה. את מוזמנת להקפיץ לתרגיל שאת צריכה בו תוספת הסבר.

משימת רשות: עמוד 25, הסבר בהקלטה.

(ההקלטה כם במערכת הטלפונית מקווה שאצליח להעלות גם לכאן, בנתיים לא הצלחתי..)

קלי קלות בטוחה שתצליחו!!!💖

יישר כח להודיה על שליחת המשימה בשבוע שעבר, ויישר כח לכל מי שכבר העבירה את המבדקים!!

בטוחה שמי שהייתה איתנו בחומר היה לה יותר קל(אפילו אם היא היתה רק מדי פעם..),  בכל מקרה, עכשיו הזמן לקפוץ על הרכבת ולהמשיך איתנו בחומר!

אני זמינה לכל שאלה, בטלפון, בוואטסאפ או בהודעה.

מחכה למשוב מכן שביצעתן את המשימה ועוד יותר טוב, תמונה שלה.

בהצלחה רבה רבה!!

המורה מושקא

תלמידות יקרות!

לפני השיעור תרגלו את המילים החדשות בעמוד 84 בספר קריאה- הצבעוני,

לאחר מכן הצטרפו לשידור החי, מחכה לשמוע אתכן!

לאחר השיעור השלימו עמוד 63 משימה 1 בספר עבודה.

בהצלחה!

השלמת את המשימה? כתבי לי ל0586770071

משימת העשרה - הלכה - הקדמה להלכות חנוכה

תלמידה יקרה,

חנוכה מתקרב ובא, האם ידוע לך איזה קשר יש לנשים ובנות לחג החנוכה?

עייני בספר הלכות והליכות פרק 13 - סימן קל"ט / בקיצור שולחן ערוך סימן קל"ט

וחפשי איזה הלכות מתייחסות לנשים ובנות - והעתיקי אותן למחברת הלכה.

בהצלחה!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

תלמידה יקרה,

מפגש בוקר – חובה

משימה במתמטיקה – חובה.

משימה בפרשת שבוע – חובה.

רצועת לימוד בשידור חי שפה – חובה.

משימה אומנות- רשות.

משימה במדעים – חובה למי שלא עשתה ביום ראשון.

מפגש קבוצתי סוף יום – חובה.


הכנה לתפילה
בשעה 9:15
במערכת הטלפונית

שיעור חי בהבנת הנקרא- סוגי מילות קישור

ב"ה

 

תלמידה אהובה!


היום נשתמע בעז"ה בשעה 12:45 ולא ב11 כבכל שבוע.


חפשי בביתך את הספר "בין השורות" משנה שעברה, הביאי קלמר וקלסר עברית וחייגי :)


מחכה לשמוע אותך!!


בגלל שעת השידור, לא תתקיים לכן שיחת סיכום ביום באופן חד פעמי.


 

דיברנו על סוגי מילות קישור, ואת סוגי הקשרים שהן מציינות.





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [201.35 KB]



משימת חובה: בחרי חמישה סוגי קשרים מתוך הטבלה שבסוף הקובץ ובני להם חמישה סוגי משפטים לפי הקשרים שבחרת.

לדוגמא: בחרתי קשר של "השוואה" והמשפט עם מילת הקישור המתאימה: פתיתים ניתן לעשות בקלות לעומת פסטה שצריך לסנן ולשטוף לפני האכילה.

משימת רשות: הדפיסי את המשחק ושחקי לפי ההוראות עם המשפחה!!

שלחי תמונה או דיווח שעשית את המשימה!

מתמטיקה

שלום לכן כיתה ז' האלופה!

מה שלומכן?

אז הגענו היום לשיעור מאוד מאוד חשוב- וההבנה שלו קריטית להמשך.

מצרפת פה את הסרטון לשיעור





מאוד מאוד חשוב השיעור לבצע את כל המשימות:

  1. משחק קח תן

  2. לענות על השאלות לדיון.

  3. ביצוע משימות בספר


ביום ראשון יהיה זום מאוד משמעותי בנושא חיבור וחיסור מספרים מכוונים- אז כבר מעכשיו שרייני את השעה בראשון!

מחכה לראות את התוצרים היפים שלכן.

סומכת עליכן מאוד מאוד מאוד!

משימת חובה

שלום תלמידות יקרות

אנחנו נשנה קצת את תוכנית הלימודים ונעבור לנושא חדש ומעניין.

כפתיחה, צפי בסרטון ועני על השאלה שבסופה. לאחר מכן קראי את הטקסט הבא: ונסי לענות על דף העבודה.

אני כאן לשאלות ולכל מה שצריך 0587577012












גוף הוא חומר בעל צורה.
לכל חומר יש אוסף תכונות האופייני לו, בהמשך אנחנו נמלד על תכונות אלה.
חפץ הוא גוף בעל שימוש.

חפצים עשויים מחומר, לפעמים מחומר אחד ולפעמים מכמה חומרים שונים.

לחפץ יש צורה כללית מוגדרת, ויש לו גם שימוש מוגדר.


לחומר לעומת זאת, אין צורה מוגדרת וגם השימוש בו אינו מוגבל למטרה אחת.


תכונות של חומרים:


תכונות משתנות: אינן מאפיינות את החומר, לדוגמה: נפח, מסה וצורה


תכונות שאינן משתנות: מבטאות את המהות של החומר, כל חומר מאופיין ע"י צירוף תכונותיו, לדוגמה:


-צבע -ריח-טעם-קשיות


-ציפה -מסיסות במים


-מוליכות חשמלית -מוליכות חום -מגנטיות


-בעירות -מצב צבירה בטמפרטורת החדר -צפיפות






תלמידות יקרות

מצרפת פתגמים מיוחדים מהרבי האמצעי

עליכן ליצור מוצג מחפצים שקיימים בבית, הממחישים את הפתגם אותו בחרתן.

אפשר להגיש בזוגות.

אפשר למצא משפט באופן עצמאי. בהצלחה

 

"אילו היה לי כל הון שבעולם והיו יכולים לרכוש זאת בכל הון שבעולם, הייתי נותן כל הון שבעולם שהאברכים בכל מקום שרק יהיו – ידברו שם דא"ח"

"כמה קשה המחלוקת, עד אבדון תאכל ממש ברוחניות ובגשמיות"

אדמו"ר האמצעי עודד את חסידיו לדרוש בדברי חסידות בכל עיירה אליה הם נקלעו. חסיד אחד התלונן בפניו שהוא מצליח לעשות זאת בצורה יוצאת מן הכלל, והדבר גורם לו לגאווה. השיב לו הרבי:

"שיהיה ממך בצל, אבל המשך לחזור את דברי החסידות".

המסר היה ברור. על האדם לפעמים לוותר על טובתו האישית ועבודת המידות שלו, כדי לדאוג לאחרים. כאשר הוא יעשה זאת, בסופו של דבר גם טובתו האישית לא תיפגע.

"לפני עלות השחר גובר החושך ביותר, משום שאור השחר קרוב לבוא. כך גם החושך הגדול של גלות זו הכנה היא לאור הגדול של משיח; אור שהוא גדול עוד יותר מזה שהאיר בגילוי של מתן תורה. כך היא המידה: אחר מכה - רפואה, אחר צרה - ישועה ונחמה."
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

תלמידה יקרה,

מפגש בוקר – חובה – באופן חד פעמי שיחת הבוקר בשלוחה 8 – יחד עם כיתה ח’!


רצועת לימוד בשידור חי בהלכה, בשעה 11:00 – חובה.


משימת חובה – בשפה, לשון


משימת העשרה – במתמטיקה


משימת רשות – בהתעמלות


מפגש קבוצתי סוף יום – חובה.


הכנה לתפילה
בשעה 9:15
במערכת הטלפונית

הלכות חנוכה - הוספות בתפילה

בחנוכה אנו מוסיפים בתפילה ובברכת המזון הודאה לה' על הניסים הגדולים שעשה לנו.

מהם ההוספות? מה עושים במידה ולא זכרנו להוסיף?

על כך ועוד בספר הלכות והליכות - הלכות חנוכה ובדף המצורף.

עני על השאלות בדף המצורף והצטרפי לחזרה על ההלכות בשיחת ועידה במערכת הטלפונית בשעה 11:00.

בהצלחה!

שיעור ספרות- תאמין בעצמך תצליח! / משימת חובה

ב"ה

תלמידה יקרה!


שמחתי לקבל דיווחים אתמול על ביצוע משימות ולשמוע את חלקכן בשיעור החי!


השיעור תוכלי לבחור באחד מהאופנים-

--לצפות בסרטון בו אני קוראת ומסבירה את המשימות ולבצע בקלסר.

או

--לפתוח את קובץ המצגת, לקרוא את הסיפור ולבצע את המשימות בקלסר.

אין צורך להדפיס את הקובץ, את התשובות יש למלא בקלסר.

 

חשוב לי להבהיר כי השנה חלק נכבד מהציון לתעודה יהיה מילוי המשימות בקלסר שפה ובחוברת העבודה "סודות הלשון".

נצלי את הזמן להשלים את המשימות ולהמשיך איתנו בחומר הנלמד!

בהצלחה רבה רבה!!

 



 





Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [1.22 MB]

מתמטיקה

זוהי משימת העשרה:)

כתיבת ביטויים אלגבריים שקולים בנושא מספרים מכוונים.

עמוד 102 שאלות 4-5 למעלה.

עמוד 103: בחרי 2 שאלות מן השאלות 7,8,9

בהצלחה!

שיעור התעמלות

"כושר עם אושר":)

ציוד לשיעור- נעלי ספורט, מכנסיים וחצאית רחבה.

טיפ: כדי שהשיעור יהיה יותר מהנה אפשר להוסיף מוזיקה.

עליך לבצע את התרגילים הבאים:

1.תרגיל אירובי:

פתח סגור כולל הידיים. לעשות 20 פעמים. לנוח 5 שניות בעמידה ושוב פתח סגור. לחזור על זה 3 פעמים.

2.תרגיל כוח:

שכיבה על הגב, רגליים מורמות ב90 מעלות באוויר ולעשות כפיפות בטן- לעשות 8. לנוח 5 שניות ושוב כפיפות בטן. לחזור על זה 3 פעמים.

3.תרגיל אירובי:

ריצת ספרינט במקום- הריצה הכי מהירה שלך, לספור עד 20 לנוח 5 שניות בעמידה ושוב ריצה במקום. לחזור על זה 3 פעמים.

4.תרגיל כוח:

לקחת בקבוק של חצי ליטר ולמלא אותו במים עד הסוף. בעמידה, ידיים ישרות קדימה, מקבילות לרצפה הבקבוק ביד ימין לכופף וליישר את היד עם ה"משקולת" - הבקבוק, לעשות 15 פעמים ואז להעביר את ה"משקולת" ליד שמאל, לכופף וליישר את היד עם ה"משקולת"  15 פעמים. לחזור על הכל 3 פעמים.

 

חזרי על התרגילים שוב מהתחלה.

בהצלחה ותהנו!!
  • 1

תלמידה יקרה,

מפגש בוקר – חובה

רצועת לימוד בשידור חי בפרשת שבוע בשעה 10:30 – חובה.






Loader
Loading...




EAD Logo
Taking too long?



Reload Reload document

|

Open Open in new tab




הורדה [0.96 MB]


הכנה לתפילה
בשעה 9:15
במערכת הטלפונית

סדר היום שלנו:

9:15 מפגש בוקר – הכנה לתפילה – בשידור חי במערכת הטלפונית

9:30-10:30 – זמן תפילה.

10:30-11:00 – הפסקת אוכל + ברכת המזון.

11:00-11:30 – רצועת לימוד  – בשידור חי במערכת הטלפונית

11:30-12:00 – זמן לביצוע משימת חובה.

12:00-12:30 – הפסקה.

12:30-13:00 – זמן לביצוע משימת חובה.

13:00-13:30 – זמן לבצע משימת רשות / העשרה.

13:30-13:45 – הפסקה.

13:45 – שיחת סיכום – בשידור חי במערכת הטלפונית.


מלחמת שליחות בעיצומה!!

שימי לב לזמני שיחות ועידה עם המורה המלווה של כל קבוצה בימים ראשון ורביעי:


קבוצת אדם: בשעה 17:30, במערכת הקולית שלוחה 1.


קבוצת גוש שילה: בשעה 17:30, במערכת הקולית שלוחה 2.


קבוצת כוכב יעקב: בשעה 18:30, במערכת הקולית שלוחה 5.


קבוצת מעלה אפרים: בשעה 13:00, במערכת הקולית שלוחה 7.


קבוצת תל ציון: בשעה 17:30, במערכת הקולית שלוחה 3. 

 

תנאי שימוש באתר
Ⓒ כל הזכויות שמורות לעמותת חינוך חב"ד שע"י רשת אהלי יוסף יצחק