מעלין בקודש
רשת חינוך חבד

אודות מעלין בקודש

אתר "מעלין בקודש" הינו פלטפורמה ייחודית לשלוחי הרבי בשדה החינוך: מחנכים ומחנכות בגני הילדים, בבתי הספר היסודיים והעל יסודיים. האתר מופעל על ידי רשת חינוך חב"ד בישראל, 'רשת אהלי יוסף יצחק ליובאוויטש'.

אנחנו כאן כדי להעלות בקודש: להנגיש עבורכם, המחנכים והמחנכות, חומרי ועזרי למידה, תכני העשרה יהודיים וחסידיים, כלים חינוכיים ודידקטיים מתקדמים, ועוד. מעבר למרכזיה פדגוגית, "מעלין בקודש" הוא למעשה בית חם ופתוח עבור שלוחי הרבי בשדה החינוך, לשימוש יומיומי – הן כהכנה ללמידה בכיתה, והן במהלך הלמידה עצמה.

ב"מעלין בקודש" תוכלו למצוא ארגז כלים, תוכניות לימודים, ספרי לימוד, חומרי הוראה לכל שכבות הגיל, חומרי חינוך חברתי חסידי, הכשרה והדרכה, תכנים והשראה.

כל חומרי ההוצאה לאור שיצאו על ידי הרשת, בחסידות, בגמרא, בהלכה, בלימוד הקריאה, בהעצמה חינוכית חסידית, ועוד, מובאים בהנגשה מאירת עיניים ומותאמת להקרנה על מסך הלוח הכיתתי, בתוספת הפעלות ויישומים מגוונים.

לצד החומרים שהופקו על ידי הרשת, מרכז האתר מגוון חומרים מקוריים ומעשירים שחוברו על ידי מחנכים ומחנכות הן במקצועות הקודש, הן במקצועות הכלליים על טהרת הקודש.

לנוחותכם, מוצעות אפשרויות חיפוש מתקדמות וסינון רב קטגורי, לקבלת תוצאות מדויקות עבורכם.

זה המקום לשתף את החומרים המקוריים שלכם, לתועלת הרבים בקנה מידה נרחב, וליהנות מן התוצרים הנפלאים של מחנכי ומחנכות הרשת מכל רחבי הארץ.

זה הבית שלכם – נשמח לקבל מכם חומרים ורעיונות נוספים לשדרוג ולתועלת העבודה החינוכית.